Varētu šķist – kādēļ man investēt Google reklāmā, ja mana tīmekļa vietne noteiktu vai konkrētu atslēgvārdu dabiskās meklēšanas rezultātos jau tā atrodas trešajā vai pat pirmajā vietā? Lieta ir tāda, ka apmaksāta reklāma var ieņemt pat četras vietas VIRS jūsu rezultāta un patiesībā jūs esat piektais, nevis pirmais.
Radošums jeb jaunu ideju radīšana uzņēmumam palīdz kļūt inovatīvākam – praktiski realizējot šīs idejas produktos vai pakalpojumos. Lubart T. Un Stenberg R. (1999) Ataino, ka
radošums = oriģinalitāte + vērtība.
Lai spētu attīstīt darbiniekos oriģinalitāti un atrast idejās pievienoto vērtību, galvenokārt, ir nepieciešams parūpēties par radošuma vidi un atmosfēru.
Pastāv vairāki faktori, kas ietekmē radošumu uzņēmumā: Lasīt vairāk
Mūsdienās mājas lapa ir uzņēmuma seja internetā. Kā zināms, pirmais iespaids ir ļoti svarīgs, un bieži vien mājas lapa ir pirmais klienta saskares punkts ar uzņēmumu. Mūsu tehnoloģiju laikmetā viss attīstas tik ātri, ka daudzi uzņēmumi nonāk pie secinājuma, ka ir pienācis laiks uzlabot viņu mājas lapu vai uztaisīt pilnīgi jaunu. Tas ir apsveicams lēmums, bet kā to darīt pareizi? Lasīt vairāk
Cik bieži mārketinga darbinieki dzird, ka “jāizdomā kaut kas jauns”, “šī ziņa jau visiem ir apnikusi”, “vajag kaut ko jaunu, nebijušu” utt.? Un tad piezogas iekšējas nemiers, kas mūs mudina sākt domāt kaut ko jaunu, “interesantāku”, citādāku. Neskatoties uz to, ka uzņēmumi ir pārņemti ar ideju uztaisīt kaut ko jaunu, izrādās, ka patērētājiem tas nemaz nav vajadzīgs. Manuprāt, viens no nozīmīgākajiem un vienlaicīgi arī grūtākajiem mārketinga uzdevumiem ir ieturēt zīmola konsekvenci mārketinga aktivitātēs. Un konsekvence ir mārketinga panākumu atslēga. Lasīt vairāk
Iedomājies, cik ātri varētu izaugt Tavs bizness, ja katrs apmierinātais klients atstātu atsauksmes, daloties savā pozitīvajā pieredzē ar draugiem, radiniekiem vai paziņām?
Uzņēmēji mēdz brīnīties, kāpēc klienti, kuri ir apmierināti ar iegādāto preci vai saņemto pakalpojumu, tik reti dalās savā pieredzē, neatstāj pozitīvas atsauksmes un nedalās ar uzņēmuma piedāvājumiem savā sociālajā profilā? Un, ja parādās klients, kam kaut kas nepatīk pakalpojumā vai precē, ne reti parādās arī negatīvas atsauksmes. Lasīt vairāk
Veiksmīgu radošo lidojumu! Lasīt vairāk