Esam izveidojuši īsu un vienkāršu testu, kas ātri palīdzēs diagnosticēt jūsu zīmola spēku kopumā, kā arī tā klātbūtnes spēku digitālajos kanālos.  Testējiet paši, iesaistiet kolēģus un pilnveidojieties kopā!

Viens komentārs

  • inga saka:

    Kā runā, “sāls” esot detaļās.
    Jāpārdomā, ar ko jūsu uzņēmuma zīmols patiešām atšķiras no pārējiem konkurentiem, un kāpēc klientam būtu jāizvēlas tieši par labu jūsu uzņēmuma zīmolam. Zīmola klātbūtne digitālajos kanālos ir viduvēja. Aktivitātes notiek, taču tām pietrūkst fokusa un konkrēta plāna. Tavam zīmolam noderētu pārdomāts digitālā mārketinga plāns, kas ilgtermiņā rezultētos zīmola pamanāmībā, atpazīstamībā un, protams, arī produkta vai pakalpojuma pārdošanās. Atceries – ja klientam patiks zīmola aktvitātes un saturs digitālajā vidē, tam visticamāk patiks arī pats zīmols.