Par zīmola sesiju
Šī sesija ir labākais veids, kā radīt jaunu vai atsvaidzināt esošā zīmola pozicionējumu tirgū, kā arī nodefinēt galvenās priekšrocības un komunikācijas ziņas jaunam produktam. Tas būs lielisks pamats jūsu biznesam un turpmākai zīmola komunikācijai.
KAM tā ir domāta?
Uzņēmuma darbiniekiem, kas visvairāk strādā ar zīmolu/produktu (mārketinga, pārdošanas, klientu apkalpošanas darbiniekiem, uzņēmuma vadītājiem)
KĀ tas strādā?
Profesionāli moderēta sesija / “prāta vētra” ar uzņēmuma pārstāvjiem (3-4 stundas), konkurentu komunikācijas analīze pirms sesijas un pēc-sesijas analīze, rezultātu un rekomendāciju prezentācija
Ko jūs iegūsiet?
- Labāku izpratni par zīmola mērķa auditoriju un konkurentiem
- Zīmola esenci, vērtības un vienotu izpratni par tām komandā
- Galveno zīmola solījumu un saukli
- «Moodboard» jeb zīmola noskaņojuma bilžu kolāžu
- Zīmola stāstu (teksts, kas tēlaini apraksta zīmola būtību)
Piešķiriet jūsu zīmolam jēgu un veidojiet stipru ilgtermiņa emocionālo saikni ar jūsu klientiem!
Nozares, ar ko esam strādājuši
Esam stradājuši ar tādām nozarēm, kā farmācija, medicīna, pārtika, tūrisms, kosmētika, būvniecība, IT pakalpojumi, loģistika, ražošana u.c.
Zīmolu eksperti - moderatori
Līga Buša-Lehtonena
Stratēģiskais eņģelis
Bakalaura grāds Rīgas Ekonomikas Augstskolā un MBA Hanken School of Economics Somijā.
Vairāk kā 15 gadu pieredze mārketinga vadībā dažādos uzņēmumos gan vietējā, gan starptautiskos tirgos (Baltijā, NVS valstīs, Centrālajā un Austrumeiropā, Turcijā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā).
Jeļena Rešetņikova
Radošais eņģelis
Bakalaura grāds Rīgas Ekonomikas Augstskolā, profesionālais diploms The Chartered Institute of Marketing (CIM).
Vairāk kā 10 gadu pieredze mārketinga vadībā starptautiskos un vietējos uzņēmumos, vairāku zīmolu atjaunošana un jaunu produktu palaišana tirgū (Bite, BiFri, Laima).