Piesakies bezmaksas konsultācijai jau šodien un sasniedz savus biznesa mērķus!
Kas ir digitālais mārketings
Digitālais mārketings ir mārketinga darbību kopums internetā vidē, kas palīdz virzīt preces vai pakalpojumus tirgū, kā arī plaši tiek izmantots paša zīmola atpazīstamības veicināšanai.
Digitālā mārketinga iespējas
Veicināt zīmola vai produkta atpazīstamību
Piesaistīt vairāk klientu uzņēmumam
Samazināt maksu par klienta piesaisti (CPA)
Palielināt pārdošanas apjomus
Digitālā mārketinga pakalpojumi un cenas
- Stratēģija, plānošana un analītika
- Mājaslapu izstrāde un optimizācija
- SEO - iekšēja optimizācija
- Facebook reklāma un saturs
- Google reklāma
Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde un WEB analītika
Veiksmīga komunikācija interneta vidē nav iedomājama bez rezultātu rūpīgas izsekošanas. WEB analītika palīdz objektīvi izvērtēt atdevi no katra komunikācijas kanāla un uzzināt daudz vērtīgas informācijas par savu mērķauditoriju un tās uzvedības paradumiem. Šī informācija ir jebkura uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas pamats.
Digitālais mārketings – kas ir iekļauts stratēģijas un plāna izstrādē:
- SMART mērķu izvirzīšana,
- Efektīvāko reklāmas kanālu izvēle,
- Auditorijas segmentēšana,
- Reklāmas ziņu izveidošana katram pārdošanas piltuves posmam.
Cenas:
Digitālā mārketinga stratēģijas izveide – sākot no 1500 Eur + PVN
Digitālā mārketinga audits – sākot no 850 Eur + PVN
Efektīvas mājaslapas izstrāde un optimizācija
Izstrādājam funkcionālas, mūsdienīgas, lietotājam draudzīgas un efektīvas mājaslapas no A līdz Z.
Mājaslapas efektivitāti nosaka Konversiju jeb Reklāmguvumu līmenis – efektīvai mājaslapai ir jāģenerē pirkumi vai jāveicina citu iepriekš definētu vērtīgu darbību veikšanu mājas lapā (piemēram, saziņas formas aizpildīšana, cenas pieprasījuma nosūtīšana, pieraksts uz jaunumiem utml.). Ja reklāmguvumu līmenis ir parāk zems, tas nozīmē ka mājaslapa nespēj efektīvi pildīt savu mērķi un ir nepieciešama lapas pārveidošana vai optimizācija.
CRO (Conversion Rate Optimization) optimizācija nodrošina mājaslapas dizaina un satura pielāgošanu efektīvākai pakalpojumu vai preču pārdošanai.
Cenas:
Mājaslapu izstrāde – sākot no 4000 Eur + PVN
CRO optimizācija – sākot no 1200 Eur + PVN
SEO
SEO (Search Engine Optimization) optimizācija palīdz lietotājiem atrast uzņēmuma mājaslapu organiskās meklēšanas rezultātos.
Mēs nodrošinām mājaslapas iekšējo optimizāciju – atslēgvārdu izpēti, kā arī virsrakstu, aprakstu un satura optimizāciju pēc noteiktiem atslēgas vārdiem. Izstrādājam ieteikumus mājaslapas tehnisko aspektu uzlabošanai, lai padarītu vietni Google sistēmai draudzīgu un meklētājā atrodamu.
Rezultātā lapa kļūs redzama plašākai ieinteresētai auditorijai, kas meklē jūsu preces vai pakalpojumus. Mājaslapas pozīcijas uzlabojas pakāpeniski, bet pirmos rezultātus var redzēt jau pēc 4-6 mēnešiem pēc SEO optimizācijas.
Cena:
Sākot no 1200 Eur + PVN
Facebook reklāma un satura mārketings
Facebook ir vadošs sociālais tīkls, kur var sasniegt savu mērķauditoriju gandrīz katrs uzņēmums. Bet lai visas reklāmas aktivitātes būtu veiksmīgas, ir jāveido pārdomātas reklāmas kampaņas nevis atsevišķas reklāmas. Profesionāli izveidotas reklāmas kampaņas spēj efektīvi strādāt uz atpazīstamības veicināšanu, veicināt apmeklējumu, piesaistīt potenciālos pircējus, veicināt pirkumus, kā arī uzturēt kvalitatīvu komunikāciju ar esošiem klientiem. Savukārt, ar remārketinga palīdzību ir iespēja atkārtoti uzrunāt klientus, kuri jau ir ieinteresējušies par uzņēmuma precēm vai pakalpojumiem, un veicināt reklāmguvumus ar īpaši šai auditorijai pielāgotām ziņām.
Mēs veidojam unikālu, iesaistošu un lietotājiem noderīgu saturu, kā arī veidojam efektīvas reklāmas kampaņas, kas ir orientētas uz mūsu klientu konkrētu biznesa mērķu sasniegšanu.
Cenas:
Satura izveide – sākot no 450 Eur + PVN
Reklāmas konta izveide vai optimizācija (stratēģiska plānošana, tārgetings, kampaņu izstrāde) – sākot no 250 Eur + PVN
Reklāmas konta apkalpošana – sākot no 150 Eur/mēnesī + PVN
Google Ads reklāma - Search, Display, Youtube
Reklāmas Google Search tīklā sasniedz lietotājus, kas jau interesējas par precēm un pakalpojumiem, kas ir līdzīgi jūsu piedāvātiem. Reklāma Google Search tīklā ļauj ātri pacelt savu piedāvājumu augstāk par organiskās meklēšanas rezultātiem, kas, savukārt, nodrošina lielāku ieinteresētas auditorijas sasniedzamību un ietekmē mājaslapas apmeklējuma un pārdošanas apjomus.
Google Display tīklā ir iespēja rādīt banneru reklāmas. Savukārt Youtube ir labs rīks plašākas auditorijas sasniegšanai ar video saturu. Šī auditorija vēl nemeklē jūsu produktus, bet pateicoties jaudīgām mērķa auditorijas atlases iespējām, tā ar lielāku varbūtību ieinteresēsies tieši par jūsu piedāvājumu. Turklāt, Google Display tīkla reklāmas ir arī spēcīgs remārketinga rīks, kas palīdz atkārtoti sasniegt jūsu potenciālos klientus ar pielāgoto ziņu un veicina reklāmguvumus.
Cenas:
Reklāmas konta izveide vai optimizācija (stratēģiska plānošana, tārgetings, kampaņu izstrāde) – sākot no 250 Eur + PVN
Google reklāmas konta audits – sākot no 650 Eur + PVN
Reklāmas konta apkalpošana – sākot no 150 Eur/mēnesī + PVN
Mūsu klienti
Digitālais mārketings - AIDA princips
AIDA modelis demonstrē klienta ceļu līdz pirkumam. Katram piltuves posmam var attiecināt arī zināmus digitālā mārketinga kanālus:
ATTENTION jeb Awareness – uzmanības piesaiste un atpazīstamības veicināšana. Šiem mērķiem vislabāk atbilst tādi kanāli kā Google Display, Youtube un Facebook.
INTEREST – šajā posmā lielu lomu spēlē uzņēmuma mājaslapa – cilvēkam jau ir radusies interese un vēlme uzzināt vairāk par preci vai pakalpojumu. Cilvēks parasti sāk veikt padziļinātu informācijas izpēti, kā arī salīdzina piedāvājumu ar konkurentiem, Ir ļoti svarīgi, lai izpētes laikā šāds potenciālais klients varētu atrast jūsu uzņēmuma mājaslapu Google sistēmā. Sasniegt šo mērķi palīdzēs SEO optimizācija un reklāma Google Search tīklā.
DESIRE posma komunikācijas mērķis ir pārslēgt cilvēka domāšanu no “mani tas interesē” uz “man tas ir nepieciešams”. Šim nolūkam izmanto Facebook un Google Display kanālus, kur tiek pielietots Remārketinga princips.
ACTION – pirkums vai arī cita vērtīga darbība, kuru var veikt cilvēks, lai pieņemtu uzņēmuma piedāvājumu. Atkarībā no digitālā mārketinga stratēģijas un mērķiem par vērtīgu darbību var tikt definēta jebkura darbība, kas palīdz uzņēmumam sasniegt savus digitālā mārketinga mērķus (t.sk. pirkums, kontformas aizpildīšana, pieraksts jaunumiem u.c.).