Google reklāma

Uztici Google reklāmas Marketing Angels komandai un sasniedz vairāk

Digitālais Mārketings Marketing Angels

Google reklāma jeb Google Ads (iepriekšējais nosaukums – Google Adwords) uzņēmumam spēj sniegt apbrīnojami plašu iespēju un ieguvumu klāstu. Latvijā vairāk kā 96% lietotāju izmanto Google meklēšanas rīku, sniedzot iespēju mijiedarboties ar uzņēmuma specifikai visatbilstošāko auditoriju. Piesakies konsultācijai jau šodien un sasniedz jaunas rezultātu virsotnes, izmantojot Google reklāmu.

Kas ir Google reklāma jeb Google Ads un kā tā iedalās?

Google reklāma ir reklamēšanās veids Google tīklā. Par Google tīklu sauc jebkuru vietu, kurā var rādīties Google reklāmas (Google Ads). Google tīklu ir iespējams iedalīt 2 grupās – meklēšanas tīklā, kurā ietilpst Google Search reklāmas, un reklāmas tīklā, kurā ietilpst Google Display un Youtube reklāmas.

  • Google reklāma (Search) – reklāma internetā, kas sasniedz tos lietotājus, kas jau izrāda interesi par jūsu precēm vai pakalpojumiem, meklēšanas sadaļā ievadot konkrētus atslēgvārdus, piemēram, ‘’Reklāma internetā’’. Mūsu komanda pareizi atlasīs un izvietos reklāmā atslēgvārdus uzņēmuma Google reklāmā, tādā veidā sekmējot uzņēmuma reklāmas iespējas rādīties top pozīcijās, sniedzot iespēju pārvarēt konkurentus, kļūt atpazīstamākiem, sasniedzamākiem un veiksmīgākiem.
  • Google reklāma (Display) – banneru jeb vizuālo materiālu reklāma, kas iedalās statiskajā un dinamiskajā reklāmā. Šī reklāma sasniegs lietotājus pat tad, ja viņi uzņēmuma preces vai pakalpojumus šobrīd nemeklē, taču atrodas atbilstošajā mērķauditorijā, ņemot vērā dažādus parametrus (dzimumu, vecumu, intereses u.c.), kurai piedāvājums visticamāk būs aktuāls un šķitīs interesants. Display reklāma var kalpot gan produkta vai pakalpojuma atpazīstamības veidošanai, gan arī kā izcils remārketinga rīks, kas pārliecinās lietotājus veikt pirkumu vai veikt kādu citu vērtīgu darbību.
  • Google reklāma (Youtube) – video reklāma, kas gluži tāpat kā Display Google reklāmas, sasniegs precīzi noteiktā mērķauditorijā ietilpstošos lietotājus, kas esošajā brīdī nemeklē piedāvāto preci vai pakalpojumu, taču video reklāma tiem noteikti šķitīs aktuāla un viņu vēlmēm un vajadzībām atbilstoša. Arī Youtube reklāmu ir iespējams izmantot gan atpazīstamības veidošanai, gan remārketinga nolūkos.

Galvenie ieguvumi, izmantojot Google reklāmas (Google Ads)

Atpazīstamība

Google reklāma sekmē zīmola atpazīstamību gan vietējā, gan starptautiskos tirgos.

Konkurentu pārspēšana

Reklāma internetā palielinās uzņēmuma izredzes būt starp vadošajiem Google meklēšanas tīklā  un pārspēt konkurentus.

Apmeklētāka mājaslapa

Google reklāma palielinās mājaslapas apmeklējumu skaitu (tātad arī potenciālo klientu skaitu).

Vairāk klientu

Efektīva reklāma internetā par iespējami zemākām izmaksām veicinās preču/pakalpojumu pārdošanu vai citu labumu gūšanu, kas atbilst uzņēmējdarbības specifikai un mērķiem (zvani, e-pasti, pieteikumi u.c.).

Iespēja vērtēt rezultātus un optimizēt reklāmas

Google reklāma sniedz analīzes un vērtēšanas iespējas, ļaujot secināt, kuras reklāmas sniedz vislabākos rezultātus un kuras nepieciešams optimizēt, lai tiktu sasniegta maksimāla atdeve.

Iemesli, kādēļ jāizvēlas tieši Google reklāma

~4 miljardi lietotāju

Google lietotāju skaits visā pasaulē ir gandrīz četri miljardi[1]

Par 80% lielāka zīmola atpazīstamība

Google reklāma var palielināt zīmola atpazīstamību par 80%[2]

Par 50% vairāk reklāmguvumu nekā no organiskās meklēšanas rezultātiem

Google reklāma jeb Google Ads nodrošina reklāmguvumus par 50% labāk nekā dabiskās meklēšanas rezultāti vietnē Google[3]

4x vairāk klikšķu nekā jebkurā citā meklētājprogrammā

Google Ads pašlaik ir lielākais meklēšanas reklāmu nodrošinātājs tirgū[4] un interneta lietotāji 4 reizes biežāk noklikšķina uz maksas meklēšanas reklāmas Google tīklā (63%) nekā jebkurā citā meklētājprogrammā[5]

75% lietotāju Google reklāmā vieglāk atrod meklēto informāciju

3/4 cilvēku apgalvo, ka maksas Google reklāma internetā ļauj vieglāk atrast meklēto informāciju vietnē vai meklētājprogrammā nekā organiskās meklēšanas rezultāti[6]

Kā mēs strādājam, lai Tava reklāma Google tīklā būtu efektīva?

1

Darbības pirms Google reklāmas publicēšanas meklēšanas tīklā

Stratēģijas noteikšana, ņemot vērā uzņēmuma vēlmes, vajadzības, budžetu un mērķus – piemēram, vai nepieciešams reklamēties starptautiski vai lokālajā tirgū
Esošās mājaslapas audits – secinājumi un rekomendācijas
Uzņēmuma specifikai galveno atslēgvārdu izpēte – ko lietotāji meklē, cik bieži meklē
Konkurentu Google reklāmu un mājaslapu izpēte un analīze
Reklāmguvumu definēšana atkarībā no uzņēmuma darbības specifikas, piemēram, pirkums, kontaktsadaļas aizpildīšana, zvans u.c.
Uzņēmuma specifikai atbilstošākās mērķauditorijas definēšana
Google reklāmas kampaņas, reklāmkopu un reklāmu izveide
2

Google reklāmas publicēšana

Nepārtraukta sekošana līdzi Google reklāmu rezultātiem un to optimizēšana
3

Darbības pēc Google reklāmas publicēšanas meklēšanas tīklā

Iegūto rezultātu analīze, sekošana līdzi tirgus tendencēm un konkurentiem, nepārtraukta sekošana līdzi izmaksām un iespējām tās samazināt
Google reklāmas tekstu un vizuālā tēla pilnveidošana un uzlabošana, sekošana līdzi Google reklāmu paplašinājumiem, mērķlapu optimizācija un pilnveide maksimālu rezultātu sasniegšanai

Kādēļ Google reklāmas ir jāuztic mums?

Klienta vēlmes, vajadzības un mērķi mums ir pirmajā vietā

Mūsu uzņēmums apvieno ilggadēju pieredzi mārketingā ar jaunākajām zināšanām par digitālo pasauli

Esam palīdzējuši izaugt dažādu nozaru un specifiku uzņēmumiem

Kopā ar mums jūsu uzņēmums sasniegs jaunas virsotnes

Noskaties, ko par mūsu darbiem runā mūsu klienti!

Zigruds Sakovičs

“PUPU MAISS” īpašnieks

“Man patīk tas, ka vairs nav jādomā par Facebook un Google reklāmām, par to parūpēsies “Marketing Angels”. Un reklāmas strādās par 100%. Kopš sākām strādāt ar “Marketing Angels”, mūsu apgrozījums katru gadu auga vismaz par 25%.”

Mūsu klienti

Note: Carousel will only load on frontend.

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik dārga ir Google reklāma?

Google reklāmas budžetu ir iespējams ierobežot un maksāt nepieciešams tikai par saņemtajiem klikšķiem uz reklāmas.  Taču, balstoties uz mūsu pieredzi, budžets nevar būt zemāks par  300 Eur / mēnesī (jeb 10 EUR / dienā).

Kas ir nepieciešams, lai izveidotu Google reklāmu?

Galvenokārt Google reklāmas izveidei ir nepieciešama mājaslapa, kas atvērsies brīdī, kad Google lietotājs pamanīs jūsu reklāmu un uzklikšķinās uz tās. Papildus ir nepieciešams izveidot Google Ads kontu, kurā būs redzamas visas reklāmas un no tām iegūtie rezultāti. Tādā veidā tiks analizēts reklāmu sniegums, izvirzīti secinājumi un izteikti priekšlikumi to pilnveidošanai un rezultātu uzlabošanai.

Vai ir iespējams salīdzināt Google reklāmu rezultātus ar konkurentu reklāmu rezultātiem?

Google Ads pieejams pārskats “Ieskats izsolē” jeb “Auction insights”, kas sniedz iespēju salīdzināt savu reklāmu efektivitāti ar konkurentu reklāmu efektivitāti, kuri kopā ar jums piedalās vienā un tajā pašā izsolē par reklāmu rādīšanos Google meklēšanas tīkla augstākajās jeb redzamākajās pozīcijās. Tas sniegs ieskatu par to, kādi ir jūsu Google reklāmu panākumi uz konkurentu fona, un kurš ir jūsu sīvākais konkurents. Tādā veidā būs iespējams pieņemt turpmākos lēmumus par tālāko darbību, budžetu un reklāmu optimizāciju aizvien augstāku rezultātu iegūšanai.

Piesakies sarunai ar eņģeļiem