Klienta izaicinājums

“Riga Norge” ir Norvēģijas uzņēmums, kas pārvalda vairāku iepirkšanās centru darbību Latvijā (“Damme”, “Jugla”, “A7”, “Tukums”, “Rēzekne” un iepirkšanās centrs “Dauga” Ogrē (no 2017.gada tirdzniecības centrs pārgājis “OK Īpašumi” īpašumā)).  Uzņēmuma mērķis ir iespējami efektīvi pārvaldīt mārketinga procesus visos sešos iepirkšanās centros bez savas iekšējās mārketinga nodaļas.

Mārketinga eņģeļu risinājums

Vienota mārketinga stratēģija un pārvaldības sistēma

Mēs veicām pētījumu par konkurentiem un klientu iepirkšanās paradumiem, kā arī segmentējām iepirkšanās centrus atbilstoši izmēram, atrašanās vietai un klientu pamatojumam par to, kādēļ viņi iepērkas tieši tur. Pēc tam izstrādājām katram iepirkšanās centram mārketinga stratēģiju, pamatojoties uz tā izmēru, budžetu un konkrētajai atrašanās vietai piemērotākajām mārketinga aktivitātēm.
Lai efektīvi izmantotu mārketinga budžetu, izveidojām vienotu mārketinga stratēģiju un aktivitāšu plānu visiem iepirkšanās centriem, izmantojot vienādas radošas idejas visos centros un diferencējot aktivitāšu daudzumu saskaņā ar centra budžetu. Tā rezultātā klients saņēma efektīvu mārketinga stratēģiju un aktivitāšu plānu katram centram ar konkrētām akcijām, pasākumiem, izpildes laikiem un budžetu.

Mūsu veikums:

  • Vienota mārketinga stratēģija visiem 6 iepirkšanās centriem
  • 3-5 mārketinga akcijas gadā katram iepirkšanās centram
  • 100% ārštata mārketinga funkciju nodrošinājums
  • Tradicionālie, netradicionāli un interneta mārketinga risinājumi
  • Ikdienas komunikācija ar vairāk kā 200 iepirkšanās centru veikaliem

Plānoto mārketinga aktivitāšu profesionāla izpilde

Četru veiksmīgas sadarbības gadu laikā (un sadarbība joprojām turpinās) veicām pilna spektra mārketinga aktivitātes: sezonālās reklāmas kampaņas aktīvas iepirkšanās periodos, stilista izveidoti piedāvājumi, loterijas ar dažādu balvu izlozi un citas pārdošanas veicināšanas aktivitātes. Tāpat organizējām arī BTL aktivitātes, piemēram, radošās darbnīcas bērniem, bērnu koncertus un pat operdziedātāju zibakciju. Četriem iepirkšanās centriem pārvaldījām ikdienas Facebook komunikāciju un reklāmu, lai patstāvīgi audzētu sekotāju bāzi.

Mūsu veikums:

  • Integrētas sezonālās mārketinga aktivitātes, tostarp atlaižu kampaņas tirdzniecības vietās, loterijas, mediju reklāmas u.c.
  • Iesaistošas BTL aktivitātes
  • Pilna servisa Facebook komunikācija 4 iepirkšanās centriem

Veiksmīga sadarbība un iespaidīgi rezultāti gadu gaitā

Pārdomāti mārketinga plāni un profesionāli izpildītas mārketinga aktivitātes palīdzēja palielināt klientu plūsmu iepirkšanās centros, kā arī veidoja iecienītu iepirkšanās un izklaides vietu tēlu vietējā apkārtnē.

  • Vienota mārketinga stratēģija 6 iepirkšanās centriem
  • 3-5 akcijas gadā katram iepirkšanās centram
  • 100% mārketinga ārštata funkcija
  • Tradicionālie un interneta mārketinga risinājumu
  • 4 gadus ilga veiksmīga sadarbība.
  • Vairāk nekā 200 apmierinātu iepirkšanās centru veikalu.