Klienta izaicinājums

Dr. Apines zobārstniecība pie mums vērsās pēc pieciem darbības gadiem zobārstniecības nozarē. Izmēģinājuši vairākas mārketinga pieejas, viņi aptvēra, ka nepieciešama profesionāla palīdzība un stratēģisks uzņēmējdarbības mārketinga plāns.

Tā kā zobārstniecības prakse bija tikai daļēji noslogota, galvenais mērķis bija pilnībā izmantot resursus. Šī bija viena no 350 zobārstniecības klīnikām Rīgā, tālab radās jautājums: kā izcelties starp konkurentiem?

Marketing Angels risinājums

Unikāls zīmola stāsts

Mēs izpētījām, kas liek cilvēkiem izvēlēties konkrētu zobārstniecību un kas viņiem kopumā patīk un nepatīk zobārstniecības klīnikās. Kopā ar klientu esam pārdefinējuši klīnikas zīmola pozīciju, lai atšķirtos no konkurentiem. Tā kā klīnika bija ģimenes uzņēmums (dibinājušas mātes un meita ar dedzīgu aizrautību medicīnā jau ceturtajā paaudzē) un klīniku raksturoja tās darbinieku īpašā ģimeniskā atmosfēra un draudzīgā attieksme pret klientu, zobārstniecības klīnikas zīmols pārtapa par Pirmo zobārstniecību Rīgā ar ģimenes sajūtu.

Mūsu veikums:

  • Klientu pētījums, lai identificētu vajadzības
  • Unikāls zīmola stāsts un atšķirīgo momentu definēšana
Mūsu veikums:

  • Mārketinga stratēģija saskaņā ar zīmola stāstu
  • Jauni un inovatīvi pakalpojumi
  • Vienkārša un caurredzama cenu politika

Veiksmīga mārketinga stratēģija un mārketinga plāns saskaņā ar zīmola stāstu

Mēs pārstrādājām visu mārketinga stratēģiju un mārketinga plānu, lai tas saskanētu ar zobārstniecības jauno zīmola pozīciju, kas ļauj justies klīnikā kā ģimenē. Klients piekrita mainīt klīnikas reģistratūru, lai tā kļūtu mājīgāka, proti, iegādājās ērtus dīvānus, iekārtoja tējas/kafijas stūrīti, izvietoja pie sienām attēlus, kā arī iekārtoja nelielu rotaļu zonu bērniem.
Pamatojoties uz mūsu ieteikumiem, klients ieviesa vairākus jaunus un inovatīvus pakalpojumus, piemēram, SOS pakalpojumu pacientiem ar akūtām sāpēm, ģimenes karti, kas nodrošina labākus apstākļus ģimenēm, kā arī austiņas ar nomierinošu mūziku, lai pacienti procedūras laikā justos ērtāk. Kopā ar klientu padarījām cenu politiku vienkāršāku un caurredzamāku, jo viens no pētījuma secinājumiem noteica, ka cilvēki nekad nezina, cik daudz nāksies maksāt par zobārsta pakalpojumiem.
Viens no galvenajiem veiksmes faktoriem mārketinga plāna ieviešanā bija tieši paša klienta drosme, apņēmība un aktīva līdzdarbība, lai visas idejas realizētu dzīvē un ieviestu tās klīnikas darbinieku ikdienā.

Mūsdienīga un interaktīva mājaslapa

Mēs izstrādājām jaunu un modernu mājaslapu, kura komunicē Dr. Apines zobārstniecības zīmola vērtības un to, kādas priekšrocības pieejamas klientiem. Tāpat mēs ieviesām pieteikuma veidlapu tiešsaistē, lai klienti varētu pieteikties vizītē pie zobārsta tiešsaistē. Lai izglītotu cilvēkus par zobārstniecību un sniegtu tūlītējus padomus, izveidojām sadaļu “Pajautā zobārstam”, kurā cilvēki var uzdot jautājumus un saņemt profesionālas atbildes.

Mūsu veikums:

  • Moderna mājaslapa, kas komunicē zīmola vērtības
  • Tiešsaistes pieteikšanās veidlapa
  • Sadaļa “Pajautā zobārstam”, kurā tiek sniegtas atbildes uz klientu jautājumiem
Mūsu veikums:

  • Mārketinga aktivitāšu plāns gadam ar konkrētām idejām, budžetu un laikiem
  • Netradicionāla pieeja reklāmai

Efektīvs mārketinga aktivitāšu plāns

Mēs izstrādājām mārketinga komunikācijas plānu gadam, lai sasniegtu mērķi, proti, 100% klīnikas noslogojumu. Ņemot vērā budžeta iespējas, izstrādājām komunikācijas plānu ar konkrētām mārketinga aktivitātēm, idejām, izmaksām un laikiem. Visās mārketinga aktivitātēs ieturējām draudzīgu un pozitīvu komunikācijas stilu, ievērojot zīmola vērtības. Palīdzējām klientam izpildīt lielāko daļu mārketinga aktivitāšu, bet atlikušo daļu aktivitāšu klients veica saviem spēkiem. Izmantojām netradicionālu un drosmīgu saziņas pieeju, kas deva lieliskus rezultātus, piemēram, izveidojām video reklāmu internetā par nobijušos trusīti un viņa veiksmīgo gājienu uz Dr.Apines zobārstniecību.

22000

skatījumu Youtube pirmo 2 nedēļu laikā

Lieliski rezultāti – četrreiz vairāk klientu

Jauno mājaslapu startējām 2016. gada jūlijā un uzreiz pēc tam sākām visas mārketinga aktivitātes. Tā rezultātā gada beigās Dr. Apines klīnika ne vien par 100% noslogoja pieejamos resursus, bet arī atvēra jaunas telpas, lai dubultotu klīnikas darbspēju.

Klientu skaits

Ko par to domā klients

“Laikā, kad gan virtuālā, gan reālā vide ir piesātināta ar visdažādākajiem piedāvājumiem un reklāmām, uzņēmumiem īpaši svarīgi ir prast atšķirties un veidot savu identitāti. To veiksmīgi realizēt var tikai ar profesionāļu palīdzību. Marketing Angels ir profesionāļu komanda, kas mums ir palīdzējusi veidot uzņēmumu no pašiem pamatiem, sākot ar stratēģijas izstrādi, zīmola veidošanu, beidzot ar dažādu mārketinga kampaņu plānošanu un realizāciju.
Augsti vērtēju MA attieksmi, disciplīnu projektu realizācijā un radošumu dažādu netradicionālu risinājumu meklējumos. Paldies Jums par to!”

Jānis Valdmanis
Dr. Apines klīnikas vadītājs